Hej igen allt för längesen
 
Hej hopp
 
Har fått höra att jag skriver alldeles för sällan här.... Jag vet så är det, mycket annat tar upp mitt liv just nu... Har som ni vet träffat ny kärlek och vill ses så ofta det bara går.... Han är precis den jag saknat i livet..... snäll.... underbar... generös... charmig... Mitt liv har blivit en saga och han är min prins ❤️ låv joo
Träffar vänner och familj där emellan och jobbar förstås  
Sen sist har jag eller vi hunnit se en del serier
* Dödens härskarinna- Netflix 
* Emily in Paris- Netflix 
* The recruit- Netflix 
* Torkel i knipa - viaplay 
* Young royals- Netflix 
Mycket musik har det också blivit till tidiga morgnar ibland... så många nya grupper jag fått till mig.  
Promenader i skog, längs ständer och i stan bra för både kropp och själ..
Mycket skratt med vänner och Comedy club
Har världens finaste vänner också i vått och torrt 💙 En rejäl pubrunda har också hunnits med. 
 Har haft en tillfällig inneboende i sonen gamla rum. En kille på 16 år han flyttar dock imorgon. 
 
 Sen ska det ju sparas på elkostnader så nu använder jag den gemensamma tvättstugan en gång i veckan... jisses... Det funkar det går .... 😮‍💨 
Även om det är smidigare att tvätta uppe.
 
Ser fram emot varmare väder och ljusare kvällar .... sitta på uteplatsen och lyssna på fågelkvitter och något gott att dricka 
 Låter som tant varning 😆😆
 
Har mycket kul som händer i februari 
Tjejträff, Stand up, födelsedagar, alla ❤️dag....
 
Har ett önskemål....
Ni som skriver kommentarer får gärna namnge er själva alltid trevligt att få veta vem som skrivit samt att det är lättare att svara er..
 
Var rädda om er 💋 & 🤗
 
 
 
Promenad vid kämpinge 
 
 
Jessica

Så roligt att följa dig 🫶 och grattis till kärleken 💕

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress